*Min sessa*

Vem är lycklig om inte jag? Sitter vid mitt skrivbord och skypar med min sessa och bästa vän - Anne-Li. Så mycket har jag längtat efter att höra hennes röst och det är en lättnad att få sitta och prata med henne igen. Redan har det gått över två timmar. Så som vanligt kan vi väl sitta o prata på i flera timmar utan problem. Allt för mycket att diskutera och analysera, samt planera inför framtiden...

Längtar ändå tillbaka till i somras, då vi bodde tillsammans i min lägenhet. Dagarna var fyllda av allt som var roligt - bla träning, skratt i det oändliga, diskussioner, mys, biljard, middagar, äventyr och våra nattliga kuddkrig! Bästa sommaren.... Men men hon kommer hem nästa vecka, bara sju dagar kvar och då får jag äntligen krama om henne igen - Lucky me! Då är Biskrem Bitches förenade igen...

Annars har den här dagen gått fort trots feber. Har dessutom jobbat på Huzells, så kanske inte så konstigt. Anyway, nu ska jag sätta mig och ta en kopp te i soffan...

Kommentera här: