Helt slut

Vilken dag! Har såå dåligt samvete eftersom jag inte kunde göra klart allt på jobbet. Det krånglade något enormt idag och eftersom jag gör jobbet för typ två personer har jag hunnit med dåligt och det känns katastrofalt.. Jag blir tvungen att ta allt på fredag plus det jag har då... *suck*
Men annars var det en bra och rolig dag på jobbet - som alla dagar är på Huzells.

Körde hem och packade lite, slängde sopor och så. Iväg med bilen och körde hem till mamma och pappa. Var lite halt sista biten, men det gick bra - stålkvinnan som jag är *ler*

Fick en kopp te, var trött.. Pratade lite, så kom Terese och Pierre och mamma började laga mat då och jag gjorde sallad. Vi åt när allt var klart, plockade undan och efter det gjorde jag och Terese efterrätt tills imorgon - Limeparfaittårta. Jag höll på att göra fel, har fått så otroligt svårt att fokusera sista månaderna, att saker jag gör blir helt knasigt och dåligt. Det känns som jag inte kan presterna på grund av allt längre. Jobba, skola eller så enkla saker som när jag lagar mat..

Nu har Patrice och Mattias kommit med kissekatterna, det  blir ändå snart sängen för mig och mitt trötta lilla jag..

Kommentera här: