Duktig.nu

Då var hela lägenheten städad! Tog tag i recepten och satte in i pärm med register, men det gick fort eftersom jag sorterat så mycket som jag gjorde igår. Sedan skulle jag stoppa in alla rena lakan, men det såg förskräckligt ut bland lakan och handdukar, så oordnat. Det var bara att rensa ut, kasta lite, skicka lite till mamma och pappa. Pappa vill gärna ha gamla örngott, handdukar och lakan i garaget, när han putsar bilar etc. När de var färdigt hittade jag ett skåp där det var för stökigt rev ur där och städade, fixade med mina filmer och sorterade, satte in alla cd-skivor på rätt ställe - det blev mycket bättre! När det var klart städade jag lite i köket. dammtorkade allt, gjorde rent under diskbänken, samt dammsög. Tog senare tag i vardagsrummet, hallen och badrummet, som jag dammtorkade och dammsög. Sedan var det dags att skura överallt och nu känns det bra! Känner mig duktig!

Det var en bra sak att för att få annat på tankarna, men nu är jag tillbaka till dem igen... Mina tankar från imorse har dock funnits med hela tiden. Det finns andra som hoppas, så även jag, för hoppet är det sista som sviker en människa...

Kommentera här: