Slutet gott, allting gott

Hej,

Vad har jag hunnit med sedan sist.? Mitt humör har gått i banor, men jag är på riktigt bra humör nu. Hoppade in i duschen och tog hand om mina ben, klädde på mig och tänkte plugga, men för att bli på bra humör åkte jag och köpte ett par saker till badrummet. Hem igen, gjorde rent badrummet, fixade lite och åkte och hämtade H och S på caféet.
Hem, försökte äta lite Dolma, men fick knappt i mig något.. Det bara gick inte, men kom nyss upp och fick i mig lite mer i magen, så jag blev mätt. Dessutom har jag packat inför imorgon. Ska jobba morgon, så behöver förbereda lite.


Btw så kan H vinna lite pengar ikväll och det gör oss alla glada *ler* Det är fotbollskväll här med alla killar i ett rum ropandes och skrattande, och vi väntar på ett X.

Kram

Kommentera här: