091231 - Nyårsafton

Hej på er!

Kan ni tänka er att det är sista dagen på det här året... Visst känns det otroligt att tiden har gått så himla fort. Kändes som att 2009 inte började för så länge sedan och så är det snart slut. Trots det har man ju ändå hunnit med en hel del på det här året, visst är det så och jag hoppas på ett bättre år!

Idag blev det en tidig morgon här hemma, eftersom vi skulle iväg och jobba. Det gick bra och det rullade på rätt bra måste jag säga. Det har kommit och gått folk mest hela tiden, speciellt sista timmarna. Städade det sista och åkte hem vid halv tre. Skyndade mig direkt in i duschen och fixade nödvändiga saker. Sedan blev det body butter-time och har nu börjat sminka mig och väntar på att håret ska torka.

Vi ska iväg till Sibel ikväll och ha vår nyårsfest där, för vi bli tydligen 21 stycken! Så det blir många, men jag tror säkert det blir roligt. Det blir ju vad man gör det till som sagt.

Bilder från nyår kommer lite senare. Får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan vi åker iväg. Annars får ni ha det så bra och jag önskar er alla ett Gott Nytt År!!

Kram på er

Kommentera här: