Äppelpajsdoft i hela lägenheten

Äntligen hemma efter en dag och har haft ont i magen, vilket kanske inte är så ovanligt i o för sig. Ändå har jag varit helt pigg av den sköna solen *wiie*. Fast i slutet av dagen blir man självfallet lite segare, men inte så konstigt efter en hel dag i skolan.

Dagen har varit intressant, fast var rädd att jag skulle missa bussen på morgonen eftersom den aldrig kom, men den var tio minuter sen, så det var lugnt. Kom till skolan och vi hade Etik och Patientbemötande med en man som varit naprapat i 30 år, vilket är lite coolt. Vi har diskuterat och pratat väldigt mycket om hur man ska hantera olika situationer för att få så lite dåliga konsekvenser som möjligt. Etik är tänkandet om hur jag gör, det vill säga det inre resonemanget, Moralen är hur jag gör/agerar.
Som sagt det har varit en mycket intressant dag och vi fick sluta tidigare dessutom, vilket gjorde dagen ännu bättre. När jag kom hem gjorde Terese äppelpaj och min dag var gjord *ler* Lukten sprider sig genom hela lägenheten och det luktar gudomligt!

Nu ska jag slappa och dricka te, måste boka tågbiljett hem imorgon oxå!

Kram

Kommentera här: