090130


Trodde på att få sova till halv nio idag på min lediga dag, men när klockan var sju var jag klarvaken! Det var bara att gå upp helt enkelt. Tokig som jag är fick jag för mig att städa, vilket i och för sig var behöligt. Dammsugning och dammtorkning av lägenheten får räcka för idag. 

Nu sitter jag med morgonens första kopp te och ska nog hoppa in i duschen om ett tag, och ta itu med mina ben.. Ja, sedan blir det nog att sola och plugga på förmiddagen. Funderar på att träna senare, men det ska jag fortsätta fundera på ett tag till...


Förresten såg jag ett par jättesnygga skor på Biancos sida  igår som jag blev helt frälst i.. Åh nej jag har inte alls för mycket skor *ler*

product view of: Open toe pump


Kommentarer:

1 Jaqui:

Jobbigt att jag redan har köpt dom då! =P

Kommentera här: