Ihopkrupen och frusen

Nu är jag nyduschad, mätt och ihopkrupen i soffan. Ska strax ta en kopp te till för att värma mig. Känner mig inte jättetrött, men det kommer säkert snart som alltid efter träning..

Träningen gick bra, blev bara löpning, lite magträning och strechning. Får köra igång lite sakta, så otränad som jag är nu.. Det var skönt i alla fall och en bra stund på SATS....
Det är lite lugnare nu på kvällen än om man är där tidigare, sedan är det ju faktiskt torsdag och då är det inte lika myckat folk. Det komiska är ändå att många tränar hårt måndag,tisdag, ev onsdag med dåligt samvete för helgen som var.. Kanske fredag precis efter jobbet för att inte få dåligt samvete inte för helgen när man njuter av livets goda.. Uttalar mig inte om den saken.. Själv är jag "periodare" *ler*, men det har väl haft sina orsaker. Hoppas dock inget avbryter mitt flow den här gången...

Nu är det dags att säga god natt.. Ska sätta mig under en filt med lite te och titta lite på tv nu..
(Får nog sola snart så blek som jag är)

                                                  

Kommentera här: