Rensning, Städning, Träning...

Ja, det blev fart på mig i alla fall.. Drack lite te och sedan bestämde jag mig för att gå ut och springa, för det hade ju spruckit upp lite ute och jag trodde inte det blåste så mycket. Satte på mig mina träningskläder och gick ut för en löptur. Det blev en runda på lite mer än tjugo minuter. Brukar inte orkar det ute, men det gick bra idag. Försökte springa där det inte var så öppet.

Kom hem, stretchade, tränade magen och hoppade sedan in i duschen. Efter detta blev det full fart när jag var påklädd. Slängde massa tvätt, plockade, rensade och gjorde fint i garderoberna. När det var färdigvikt och allt var upphängt dammsög jag överallt och dammtorkade, tog även badrummet. Bytte alla lakan och fixade till så det blev fint.
Klockan var helt plötsligt mycket, halv sju.. Då åkte jag ner och handlade lite till kvällens måltid. Passade på att vara duktig och lämna in mitt HM-paket som skulle skickas tillbaka.

Därefter bar det av hem igen och påbörjade maten. Det fick bli tacogratäng. Maten var klar vid åtta och det var gott med lite mat i magen, eftersom jag som vanligt inte ätit sedan frukost.
Nu vet jag inte vad som kommer hända, men det blir säkert rätt lugnt, I guess. Något annat kul blir det nog inte, that would surprise me.

Ska ta och dricka min kopp te nu i alla fall, så får vi se vad som kommer hända mer.

Kramar om




Kommentera här: