Jordgubbsplockare no. 1

Hej på er!

Då var jag här igen. Hoppade ut i solen i min gula bikini och låg i en stol mellan fem och sex. Så himla skönt verkligen. Sedan plockade jag dagens skörd av jordgubbar, vilket gav en stor skål till mig! Kan verkligen inte få nog av jordgubbar. Frös in en del som plockats i lördags, så det finns till vintern. Det är ju supergott med jordgubbar och glass även då.

Sedan ägnade jag tid åt att sitta och prata och ha allmänt trevligt, chillade lite, åkte en sväng och var ute och gick lite. Mina ben värkte och jag behövde lite energi tror jag. Åkte hem, fixade fönstren så det blir lite svalare om nätterna, hämtade häftklamrar till en häftpistol på caféet och kom hem igen. Flyttade ett par fönster och sedan var jag sugen på jordgubbar och vattenmelon, så det fick det bli.

Har annars tagit det lugnt mest och suttit ute och druckit te. Skönt när det blir lite svalare ute.

Hoppas ni har haft en helt underbar dag mina vänner och att ni får njuta av livets goda dagar!

Kramisar

Kommentera här: