Pride and Glory

God kväll,

Efter min sena lunch blev det att fixa lite och sedan vila. Jag orkade ju knappt med mig själv och mina trötta kropp *Skratt*. Anyway så blev det att sitta och prata lite och äta vattenmelon - *yummie*. Det är riktigt nice. Det enda man blir sugen på i värmen.

Sedan vid halv nio blev det film - Pride and Glory. En riktigt bra thriller/drama med Edvard Norton och Colin Farell. Jag gillar verkligen polisdramor/thrillers. De är så himla spännande och de händer spännande saker hela tiden. Gåtorna löses helt enkelt.

Imorgon jobbar jag eftermiddagen, så det blir träning innan och jag hoppas att jag är piggare.

Anyway så hälsar H här. Han håller på att avlida om det inte blir svaare ute *skratt*. Nu skajag se om det ska ätas något.. Mm konstiga är vi..

Kram kram

Kommentera här: