Städning.nu

Hej på er!

Sedan lunch har jag masserat, färgat ögonfransar och jobbat. Dagen gick ganska fort förbi och mina naglar lackades innan jag gick för dagen. Åkte hem och hämtade lite saker och sedan köpte vi målarfärg på Våxnäs - *wiie* och det kändes riktigt bra och sedan åkte vi och mitt sällskap fick lite hamburgare i magen innan vi åkte vidare hemåt. Handlade på vägen. Ja, bar in allt och sedan blev det städdags, dammtorka, dammtorka dammtorka, fick hjälp med dammsugning och det sorterades på varsitt håll. Packade upp en del och slutade med att rensa avlopp. Jag skulle kanske satsa på att bli rörmokare iställer *ler*. Neh, det luktar inget vidare och är inte allt för trevligt, haha.

Nej nu är det snart middagsdags, börjar bli lite hungrig. Last night in freedom..


Min lunch before and after...


                                                      

Kommentera här: