Bilbloggande.. del 2

Hej igen!

Ni måste nästan tro jag är tokig så mycket som jag bloggar just nu. Men är på det humöret, vilket är perekt i bilen.. *ler*
Vi har kommit en bit till och varit inne på ICA Kvantum i Eskilstuna och handlat. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl därinne, så kallt som det var. Ni vet ju hur lätt jag fryser med min blodcirkulation.

Det har varit en skön resa. Jag gillar verkligen att åka bil, små road trips. Ser fram emot en med H när det nu kommer bli, men jag håller hoppet uppe Som vanligt sitter jag och pladdrar på. Prata är verkligen något jag tycker om och min syster tycker det är så roligt att jag bara pratar och pratar. Har alltid varit familjens lilla pratkvarn.

Kollar gröna skylten här och nu är det 6,8 mil kvar till själva Stockholm. Hoppas det går fort. Vill bara vara framme, äta, plugga lite. Tyvärr har jag glömt lite viktiga papper, sklantig som fröken är, men men...

Nu åkte vi förbi där man svänger av till Gripsholms slott. Ska avslöja en liten sak om mig sjlv. När jag var liten (tre år) sa jag alltid att jag skulle gifta mig där. Vi får se... *ler*

Ha det fint så länge!

Många kramar

Kommentera här: