Bilbloggande

Tjingeling!!

Hoppas ni har en fantastisk dag i solen! Själv åt jag några bitar melon till frukost och gick ut i solen och sedan för att ringa syster för att bestämma när jag skulle ta tåget till Karlstad.

Åkte ner till caféet och fick dagens kopp med kaffe, blev hemskjutsad för att packa osv. Så jag passade på att tvätta håret eftersom jag inte gjorde det när jag hoppade in i duschen elva igårkväll. Sminkade mig och packade allt som skulle med. Satte på mig bikini och gick ut i solen med H. Solade, målade lite naglar och lyssnade till en ny skiva jag har fixat.

Vid tre fick jag packa ihop mig, slängde på mig ett par shorts jag inte har kunnat ha på ett år och en topp till. Fixade det sista, njöt lite mer av solen och blev skjutsad till tåget.
Åkte till Karlstad. Gick och köpte naturgodis och vatten. Hittade ingen mat någonstans. Började bli lite hungrig, men fick äta naturgodis istället för inget var öppet.
Syster och J blev sena pga krångel med bilen, men de hämtade upp mig och vi har försökt stanna för att jg skulle få mat, men på mackarna har de inte haft något. Har varit tvungen att äta naturgodis, har varit för hungrig.

Är framme vid niosnåret tror jag. Ska bli skönt... Men kvällen är inte över, måste öva på att massera syster osv. Vi får se hur det går.


"Heja Kocaman - Kocaman, number one!"



Kram på er!

Kommentera här: