090929

Hej mina vänner,

Hoppas allt är bra med er. Här skiner solen och jag har äntligen piggnat till.
Vaknade upp lite efter sex och var som vanligt jättetrött. Tog mig upp till slut och fixade till mig. Blev hämtad och åkte mot jobbet efter avlämnande av Melek och Sibel.

Fixade iordning allt och förberedde inför dagen. När allt var klart satte jag igång och fixa till en snygg hästsvans, så jag kunde se respektabel ut dagen igenom *ler*.
S började städa genom att rengöra den stora spegeln och putsa dörrarna. Jag gjorde rent vår smörgåsdisk, bakelse/pajdisk, kylarna där vi har vanliga frallor, skrubbade bänkar, putsade glas på diskar, gjorde rent mikrovågsugnar, gjorde rent runt kaffet osv. De kändes bättre när vi var klara, så vi unnade oss lite kaffe.

Dagen har annars gått rätt sakta. Det är ju så lugnt jämfört med sommaren and that kill me. Man kan ju itne städa ihjäl sig. Var iväg till Apoteket i alla fall och köpte mer vattentäta plåster till mitt finger och annars hände inte så mycket mer.

Slutade vid halv fyra när S kom tillbaka. Jag kände mig helt slut, hade ju bara ätit frukost vidd elva. Men tog mig i kragen och gick till gymmet. Träffade på J och vi snackade lite. Alltid, lika trevligt! Sedan blev det löpning tjugo minuter, träna lite rygg, träna mage och stretcha. När jag var klar hämtade jag bilen och åkte hem. Har nu druckit te, pratat lite och ska hoppa in i duschen. Ska bli så skönt! Måste tänka ut vad jag ska äta ikväll... Mår illa just nu, så det kommer nog senare.


Kramisar så länge


Lilla Moi today




And one more....


Kommentera här: