090930

Hej hej!

Då var jag hemma igen efter en dag på jobbet och ska strax hoppa in i duschen. Ska först uppdatera lite.

Var ganska svårt att få upp mig ur sängen, idag med. Hade jättesvårt att somna igår. Låg och tänkte alldeles för mycket och då sluter det i insomnia.. *suck* Men till slut somnade även jag och sov då som en sessa.

Fixade till mig imorse och gick ut i det iskalla vädret. Då menar jag verkligen att det var iskallt! Sibels bil visade minus två grader. Inte konstigt att det var is på rutorna.. *Brrr* Vi sprang mer eller mindre in på caféet för att värma oss. Det är alltid så varmt när man kommer in dit på morgonen. Satte igång och gjorde iordning allt inför dagen. Det gick bra, men sedan var vi uttråkade så det skrällde om det. Kan man ha mer tråkigt!? Kunderna kom, men inte så mycket. Vi kunde i och för sig storstädat lite, men det går inte alltid.
Åt i alla fall lite pogaca vid halv elva och drack te. Det fanns sedan igår kväll,  så det var gott måste jag säga. Tack Serpil!

Vid två skulle jag fika med J, men hon blev försenad till tre med en klass hon hade på gymmet, som hon instruerade, så det blir imorgon istället. Jag gick och tränade, men stod innan och diskuterade med J och en av ägarna vad som är bra att ha för vätskeprocent och fettprocent i kroppen. Jag ligger på en ganska bra nivå tror jag. Pratade även om annat och gick sedan in och sprang tjugo minuter, stretchade och tränade magen. Har dock riktigt mycket träningsvärk i magens sidmuskulatur. Det känns att det var ett tag sedan jag tränade dem.

Efter gymmet, hämtade jag alla mina saker. Åkte och handlade. Det ska ju bli husmanskost ikväll - Makaronigryta med sallad och knäckebröd.  Så gott! Efter det blev det hem och fixa lite och nu sitter jag här. Ska plocka lite, ta hand om tvätt, duscha, hämta Serpil och H, laga mat och slappa! Inga andra direkta planer, än så länge. You never know.

Kramisar så länge


Bild på mig från i somras

Kommentera här: