100430

Hej på er!

Då var lilla damen hemma, otränad, men glad. Har fikat med mams nu på eftermiddagen och det var jättemysigt. Saknat min mamma!
Nu ska jag försöka en gång till att duscha i varmt vatten och jag hoppas på bättre lycka denna gång. *ler*

Jag började redan vid sju imorse. Det gick ganska bra att komma upp ur sängen idag. Sminkade mig och fixade till ansiktet. Kan ju behövas på ett litet trött ansikte.
Åkte till jobbet till sju och fixade til lallt som behövdes och öppnade upp klockan åtta. Direkt gick det många smörgåsar och mycket annat. Fick börja göra fler smörgåsar och baguetter på direkten, vilket är roligt. Det var lite stressigt, men alltid lika roligt som sagt.
Vid lite efter nio lunde vi i lugn och ro äta frukost - skönt! Kunde äta mycket idag och det var så gott.. *ler* Längesen det smakade så bra.

Sedan när det var klart satte allt fart och det var riktigt mycket att göra till halv ett. Det gick som bara den. Såg till att all disk blev ihopplockad osv. Så vid ett hade jag mer eller mindre fixat allt och förberett om det skulle bli någon mer rush, vilket man alltid måste göra klart för och vara förberedd inför.

Vid två slutade jag och väntade på att min mummy skulle komma. Det dröjde dock, men det gjorde inte så mycket. Hon kom och vi fikade och pratade, så jag struntade i träningen. Det var mysigt i alla fall och hon var kvar ända tills fyra-tiden. Var kvar ett tag till, gick igenom lite post osv.

Åkte hem och vilar lite som sagt. Ska snart duscha och efter det vila. Är riktigt trött, så det ska bli skönt. Måste nog handla lite till middagen dock och lite mjölk till mitt te om jag ska överleva. *ler*

Så vi hörs senare!

Kram



Kommentera här: