Favorit = Caesarsallad

Nu är jag äntligen mätt, så hungrig som jag har varit. Caesarsallad blev det och jag och älsklingen var sugna på det. Han kom hem tidigare än tänkt.
Pannan hade gått igen och jag fick sätta på den igen, så det blev att fixa mina ben och duscha kallt åter igen. *Brr* vad kall man blir. Efter det plockade jag här hemma, flätade håret och så kom darligen och skrämde slag på mig. Mitt hjärta flög både upp och ner från halsen. *skratt* Han har lyckats skrämma mig flera gånger bara på ett par dagar..

Så jag fixade lite här hemma och han andades lite och sedan bar det av och handla lite mat. Ska till J senare, men hon var som sagt i Karlstad idag med H:s systrar, medan jag träffade min älskade mamma.
Vi handlade i alla fall och åkte hem och lagade mat. Så bra när man är två i köket måste jag säga. Så nu har vi ätit och jag väntar på svar från J.

Det är en helt skön dag!

Kram på er

Moi today

Örhängen - Ringa från Guldfynd
Svart Kofta - VILA
Linne - Marwin från MQ
Byxor - H&M





Kommentera här: