Supermätt

Vad gott det kan vara med mat, så nu är jag supermätt! Har ganska nyss plockat av maten och det fick bli tex-mex tillslut. Det är lätt att göra, inte för tung mat och tar inte så mycket tid. Hade tänkt göra Kyckling- eller Caesarsallad, men alla kycklingar var slut både på Ica och (Konsum), men det sistnämnda är konfidentiellt. *ler*

Min älskling kom hem vid halv elva och allt var nästan klart. Allt var dukat och jag fick veta att de hade vunnit och han hade gjort det enda målet i matchen, borta. Jag blir så stolt över honom! Låter som han är ett litet barn, men det gör mig väldgt glad att det går bra för honom med fotbollen.

Anyway  nu vilar jag magen med en kopp te och ska lägga mig när maten lagt sig lite. Imorgon är en ny dag och jag jobbar morgon. Får se vad dagen mer kan visa.

Kram kram

Kommentarer:

1 Jaqui:

Kanske var lika så bra att det inte fanns kyckling på K****m...den smakar ändå inte lika bra som en från ICA... :P

Kommentera här: