101231 - Nyårsafton

God Morgon!!

Kan ni tänka er att det redan är nyårsafton?! För mig känns det helt overkliugt och imorgon är det ett helt nytt år. Det är nu man ska komma fram till ett bra nyårslöfte och jag tror bara jag har ett stort, att ta tag och förverkliga mina drömmar. Det är vad jag ska arbeta på! Har ni kommit fram till något bra?

Ett år hade jag ett nyårslöfte som var BBB - Bin, Balansera och Bjud in. Det var året 2007/2008. Jag har verkligen insett att det nyårslöftet är avklarat. Kanske inte inom året -08, men från och med förra året. Det handlade om att göra sig av med det som skadade, det som bara gav negativ energi. Sedan skulle jag balansera mitt liv med träning och hälsa och slutligen skulle jag bjuda in nytt och positivt i mitt liv. Det känner jag att jag verkligen har gjort. Så nu har jag ett om att förverkliga mina drömmar. Resa, göra spontana saker som den jag är, förverkliga lite jag drömt om. Det är dags nu. Jag är så positiv! *ler*
Jo, ett till.. Att bli lite bättre på att laga mat hemma.. tihi

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe!

Kram på er

Kommentera här: