100228

Morning!

Då har vi vaknat upp, men jag har sovit riktigt dåligt inatt. Ändå känner ja mig rätt pigg *peppar peppar*. Blev lite senare hem än tänkte. Det var mycket vatten på E18, så det var bara att köra sakta om man inte ville vattenplana. Hämtade ju killarna vid tvåtiden och vi tankade på vägen hem. Körde sakta på E18, men E45:an var bättre så det gick att gasa på lite.
Körde hem H:s kompis och så kom vi hem. Det var av med sminket och hopp i säng. Min huvudvärk var inte att leka med.

Vaknade upp nu vid kvart över elva, efter att jag vaknat antalet gånger. Gick upp och satte på mig mysisarna och gick ner för att ta en kopp kaffe.

Nu har pojken vaknat och jag joinar honom lite. Börjar bli lite småhungrig nu, så det får nog bli frukost om en stund.

Kram på er


Här kommer lite bilder från igår:

Vår goda mat



Den lilla trollungen




Lilla jag




My outfit

Svart Kofta - VILA
Jeans - Esprit
Skärp - Gammalt, så kommer ej ihåg arifrån
Linne - JC

Kommentera här: