Mys med en fin vän och hennes trollunge

Ja, jag är fortfarande vaken och förhoppningsvis tills vi kommer hem inatt också. Pojkarna ska hämtas vid två och sedan bär det av hem. I can't wait.. *ler*

Annars har min kväll varit helt tipp topp! Vi åkte ju som sagt till Karlstad och jag lämnade av pojkarna vid lägenheten när vi handlat lite. Tog bilen och åkte upp till min vän och hennes lilla trollunge till dotter. (Höll på att fastna ännu en gång!!!) Jättesöt och helt fantastisk. Inte alls blyg, utan riktigt social. En riktigt artig liten dam. Jag man blir helt frälst. Jag kommer ju ihåg när hon var bara en vecka gammal och jag satt helt förundrad och höll om henne. Ni ska få se en bild på sötnosen imorgon.
Jag lekte med lilltjejen och min vän lagade lite mat. Det var ciköfte, men utan köttfärs - vegetarisk. (Bilder kommer imorgon.) Jättegott var det! Till det blev det honungsmelon, druvor och ayran (naturell yoghurt, utblandad med vatten och saltad). Blev mätt och vi pratade en massa från himmel till jord. Vi har ju en hel del som sagt att ta igen och det gjorde vi.
Dessutom fick jag ju veta att min vän är gravid igen. Jätteroligt! Hoppas att denna graviditeten blir enklare bara.

Vid halv elva drack vi te och jag hade med mig Baklava. Hon blev jätteglad! Hennes man kom hem och vi fortsatte prata osv.

För en timme sedan åkte jag och hämtade killarna som var på ett riktigt glatt humör och skjutsade in dem till stan och nu sitter jag här och har ätit lite chips och dricker te. Skönt! Kaffekoppen görs iordning innan bilturen *ler*.

Kram på er nu, så hörs vi imorgon när jag har vaknat..

Kommentera här: