Lättretlig, arg, men kanske på bättringsvägen...

Nu är jag tillbaka illamående och på halvdåligt humör. Tänk vad en och en halvtimmes tupplur kan göra med humöret. Inte roligt alls.

Det blev frukost vid två och lite prat. Sedan gick jag upp och satte mig för att läsa min kära bok, men jag blev tröttare och tröttare oh somnade. H lovade att väcka mig efter en halvtimme, vilket han inte gjorde, för han tyckte jag behövde sova och helt plötsligt var klockan kvart i sex! Vaknade upp i ett ryck och fick halvpanik. Var inte bra att sova så länge! Gick och skulle fixa en kopp te och började kallsvettas, vilket jag gör innan jag svimmar, men klarade mig med nöd och näppe. Så gick upp och satte mig för att vila igen - skönt!
Stackars H med mitt humör.. Jag är lättretlig nu. Glad han står ut... *ler*

Har även pratat med min mamma och jag blev ledsen, eftersom jag har fått veta något fruktansvärt. Blev så arg och jag önskade jag hade varit där och kunnat hjälpa till. Hade inte spelat någon roll om jag fått stryk, jag hade kunnat göra något i alla fall. En sak är säker, har man inte råd att köpa egen sprit så att man måste sno någon annans. Då borde man f*n stanna hemma istället.

Nu kom pojken hem och ska äta sin hamburgare och jag har ringt Mc Donalds och klagat lite på deras dåliga Cola.. Jag mår redan lite bättre.


Kramis




Kommentera här: