100131

God Morgon!!

Har vaknar till, även om jag önskar jag hae kunnat få sova längre. Mitt huvud är inte att läka med, men mycket var vattenbrist. Så blir det när man jobbar och glömmer bort att dricka vatten.. Sedan vore nog lite mat bra, om jag ändå vore hungrig.

Eftersom H är på fotbollscup idag, så ska jag se vad det blir. Vet inte om jag ska träna idag, men låter det nog vara tills imorgon, så jag kan köra på ordentligt. Om inte annat ska jag städa det sista här hemma, som att dammsuga osv.

Nu ska ni få höra om gårdagen! Det var roligt ska ni veta. Det blev lite mera kaffe igår, jag satt igång att städa här hemma. Badrummet rengjordes och skurades, det dammtorkades osv. Senare åkte jag ner till caféet när det stängdes för att hjälpa till lätt. Sedan åkte vi hem och avnjöt en mycket god frukost och så vilade vi. Bytte klart lakanen i sängen och tog det lugnt.
Skulle börja sminka mig vid fem, men hade lite telefonsamtal så fick skynda mig vid halv sex, så jag skulle bli klar tills vi skulle åka. Åkte ner vid kvart i sju och det bars bord och stolar, möblerades om för fullt.
"Baren" skulle fixas. Det bars vin, öl och cider för fulla muggar. Snacksen skulle hällas upp, bandet förberedde sig osv.

My outfit for the evening




Bandet repar inför kvällens bravader




Öppnade vid halv nio och det började trilla in folk. Totalt sett var det nog runt 70 personer på caféet som dansade och lyssnade till Buick Flames. Det var jätteroligt. Dessutom kom mamma och pappa, vilket gjorde mig jätteglad! Så jag hann även få mig en svängom med min pappa, det är alltid lika roligt. Så vi twistade till Jerry Lee Lewis och Great Balls of Fire.


Pojkarna ger mina läsare sina "blickar"



Vid ett stängdes allt och kvällen kändes lyckad. Vi städade för fullt och stängde för att åka hem. Det var bara av med sminket och hopp i säng. Skönt att sova.

Men nu är´jag vaken och ska hämta mig en kopp kaffe...

Kram på er

Kommentera här: