100731

Hej bloggen!

Idag är det inte mindre än lördag. En härlig dag trots vädret. Det har varit fullt upp hela dagen och snart är det dags för lite mat i magen. Det ska bli skönt kan jag lova och inte alls fel för min lilla mage.

Igår blev det lite mat sent på kvällen, men har fortfarande lite ont i magen, så åt inte så jättemycket. Var iväg och handlade lite sent, men inte mycket mer hände innan läggdags.
Vaknade vid kvart i tio idag och gick upp och duschade lite och fixade. Gick ner och drack lite te medan vårt  besök åt frukost osv. Ingen hunger hos mig.

Så jag har varit lite social, sminkat mig lite, gjort iordning maten, plockat lite, varit och köpt mjölk på Ica, lämnat ett paket som ska skickas tillbaka osv. Nu ska jag vila min onda mage lite innan maten.

Hoppas ni får en fin lördag och så hörs vi lite senare!


Kramisar


Dagens Outfit
Enkel men skön...





Kommentera här: