Vilodag

Vilken lug eftermiddag det har varit. Det var välbehövligt om jag säger så. Jag lade mig i sängen och somnade rätt fort och sov nog en timme, halv sov en halvtimme till. Telefonen hann ringa och väcka mig dock, men det gör inget.
Min älskling väckte mig och åkte och hyrde film till oss, som vi ska se ikväll. Det blir Edge of Darkness, som jag har velat se mycket länge.
Kom upp och vi pratade lite osv. Sedan gick vi ner och jag hämtade lite te. Han tog med mig ut i trädgården och vi tog ett jordgubbsplockartag över landet och som ni ser på tidigare bild, så fanns det mycket jordgubbar. Lika många halvklara jordgubbar finns det kvar. (Goda var dem!)
Fixade det sista med maten och plockade lite och drack lite te. Snart var det mat och det var riktigt gott! Jag var så hungrig - mums! 

Nu ska jag dricka en kopp te till och vänta på att vi ska se på film!


Bamsekramar till er!

Kommentera här: