100531

Tingeling!!

Måndag igen och sista dagen i maj. Det är helt otroligt vad tiden går fort. Det är redan juni imorgon och jag tyckte nyss det var början av maj!

Anyway så vaknade jag vid halv sju imorse av klockan. Kom upp rätt lätt och hoppade i kläderna och fixade mig lite innan det var dags att åka till jobbet. Förberedandet gick bra och vi öppnade upp vid åtta som alltid.
Lockade håret lite, enligt tips jag fått av - Lily-bloggen. Det var riktigt nice, men allt är nästan borta nu eftersom jag har kört ett hårt träningspass på gymmet.

Kunderna kom och gick i alla fall och det har känts som lugnt, men det har hela tiden kommit folk stötvis, så det har varit rätt mycket ändå. Dagen gick rätt fort och klockan blev snabbt två, då jag fick sluta för dagen. 
Bytte om och gick till träningen. Körde en halvtimmes löpning, exklusive avslappningspromenad på några minuter för att varva ner. Tyckte det kändes lite segt, även om jag inte ätit speciellt mycket idag. Det var inte så konstigt visade det sig, för jag sprang i uppförsbacke hela tiden.. *skratt* Klantiga, lilla jag...

Stretchade och gick till caféet. Gick till Ica och lämnade en film och gick till bilen för att åka hem sedan igen. Kom hem och har druckit te i lugn och ro, duschat och ska snart åka och handla, vad jag nu ska ta och fixa för mat. I have no clue...

Men ni får ha en fortsatt toppendag!

Många kramar



Kommentera här: