Ny klipptid - ska jag klippa av det?

Städningen är klar och duschen väntar. Humöret har vänt och är på det lite bättre nu. Tur man har sin andra hälft som kan vända det lätt.
Har ringt och fixat lite saker idag, bla ny klipptid. Ska bli så skönt, funderar på att klippa av mig håret till axlarna, men det är fortfarande bara funderingar... *ler* Vad tycker ni?

Gillar den här snedluggen, fast att kanske ha själva längden till axlarna.




Har annars tagit hand om tvätt och tränat en sväng, vilket var skönt och välbehövligt. Sedan bar jag mig av till cafét och min darling gaskade upp mitt humör. Blev hungrig och han skjutsade hem mig, så han kunde hämta sina träningskläder till ikväll.
Så jag har dammsugit, skurat och ätit lite. Nu ska jag hoppa in i duschen som sagt, så jag kan krypa ner i soffan och vila. Jag vill inte göra något annat!


Kramis

Kommentera här: