101031

Hej hej!!

Då var jag hær igen och det ær redan søndag. Tiden går så otroligt fort hær borta på jobbet. Har slutat sedan en stund och gjort iordning min middag till ikvæll, smørgås, yoghurt och frukt. Mumsigt va! *ler* Sedan ska jag bara vila tror jag och ha min egen dag, typ ta hand om mig sjælv. Kænner helt enkelt før en sådan dag!

Kom hit i onsdags och dagarna har gått i ett. Det har varit sena kvællar, men så blir det ibland. Så sømnen har fått lite stryk, men fick sju timmar inatt och nu natten som kommer, så ska jag krypa till kojs tidigt! *wiie*
En natt sov jag och en kollega på vårt spa. Vi hade inga rum, men det var riktigt "kosligt".. Øppen spis och så sov jag i en fåtølj med fotpall. Tycker sådana saker kan førgylla dagen, æven om det kanske låter dumt. Allt blir vad man gør det till!

Igår fick jag en tjugo-minuters ryggmassage av en kollega och jag masserade henne. Så nu ær det bestæmt att det ska masseras hær i Norge, i alla fall en gång i månaden. Det ær ju hur bra som helst, om jag får sæga det sjælv.
Sedan efter jobbet, vid åttatiden, tog jag och min chef båten øver før att bli upphæmtade och hemkørda till en annan tjej hær på jobbet som fyller 20 år næsta vecka. Så vi firade henne på kvællen ,vilket var trevligt, men jag tog elva-båten tillbaka på kvællen, eftersom jag skulle upp tidigt idag før att jobba frukost.

Idag har jag varit sjælv hær på jobbet før utom receptionisten och några på spa. Så det har varit frukost och lunch, stædning osv. Det har varit en skøn dag som snart ær øver.
Imorgon bær det av hem efter jobbet och det ser jag verkligen fram emot. Saknar min prins dær hemma!
Tillbaka till Norge blir det senare i veckan.

Men nu ska jag ta och røra på mig! Hoppas ni har haft en fantstisk helg och att søndagen fortsætter så kvællen ut.
Många Kramar

Kommentera här: