Satsumas-time!

Snart dags att krypa mot sängen.. Jag är helt slut och hade jag inte fått mat vid sju hade jag somnat.. Tänk vad livet kan vara svårt... *ler*
Har i alla fall inte hunnit vara så lat, men så blir det ibland. Det tar vi igen på söndag!

Annars har dagen flutit på. Städade och gjorde fint. Drack te och var lite social. Sedan blev det att duscha och börja packa lite. Har suttit och gått igenom lite papper, beställt en lite present till min darling. Tycker han behöver det. Det blev en parfym till mig också, min är ju nästan slut.

Gick ner till köket och hjälpte till att laga lite mat. Det blev köfte, potatis, sås och kokta grönsaker (broccoli, vitkål och morötter). Har längtat efter kokta grönsaker!



Vi har ätit och vilat lite, fixat lite till cafét, jag har packat det sista jag kan och så har vi ätit satsumas!

Nu ska jag som sagt snart krypa till kojs.

Natti natti och vi hörs imorgonbitti!

Kramar

Kommentera här: