110429

Hej kära vänner!

Redan fredag och tiden går hur fort som helst. Solen skiner och jag har nyss kommit tillbaka efter en superskön massage! Visst är livet bra ibland. Det var rätt välbehövligt i alla fall. Känner mig lite mer rörlig.
Idag börjar jag om ett par timmar, så jag har lite mer tid att bara njuta, vilket känns jätteskönt!

Dagarna här går fort som ni förstår. För två dagar sedan var det en dag som gick med rätt flyt. Vi var rätt många servitörer, så då rullade allt på fort. Var dock rätt tankspridd på eftermiddagen och kvällskvisten, men även det blev bättre.
Gårdagen jobbade jag lunch och kväll, så hann med en liten löprunda innan det var dags att gå till jobbet.
Dagen gick väldigt fort, både lunchen och kvällen skyndade snabbt förbi, med mycket skratt och bra arbete. Vi blev klara vid nästa halv ett och kunde då gå till rummet och ta natten.

Idag vaknade jag vid halv elva och tog mig ut på en löprunda med mina trötta ben. Kämpade mig igenom och fick en välförtjänt dusch efteråt, innan det bar av att få sig lite kaffe och en skön massage vid tolv. Kan inte beskriva hur skönt det verkligen var. Min kropp njöt! Som sagt, så känner jag mig lite mer rörlig. Har även fått en god frukost nu efter träningen framför det engelska bröllopet. Men var blev kyssen av?! Eller missade jag den? *ler*

Ska fortsätta vila lite nu innan det blir jobbdags!

Puss och kram

Kommentera här: