110430

                                     

God Morgon!

Vilken skön dag att vakna till. Min ögon öppnades sig lite innan åtta och sedan dess har jag varit vaken. Lite kaffe och frukost innan jobb, så blir det nog bra tror jag.
Solen skiner och förhoppningsvis går även denna dag snabbt. Sedan väntar hemfärd! *yey*

Innan jag börjar måste jag faktiskt hylla Kate och William som gifte sig igår. Vilke bröllop! Det lilla jag såg i alla fall. Klänningen passade henne. En enkel prinsessklänning, men väldigt vackert utformad. Det är alltid roligt att se de som älskar varandra gifta sig.. Djupt, men sant.

           
                          


Vaknade som sagt tidigt idag. H kom och lade sig och vi skulle käka frukost, eftersom han var så pigg. Tji fick jag för stackarn somnade tjugo minuter senare, när jag var färdig.. *ler*
Så nu har jag mysmorgon för mig själv med frukost och kaffe. Hoppas som sagt på en härligt dag!

Önskar er en fin dag!

Kramisar



Kommentera här: