110831

God Morgon!!

Då var vi på väg igen.. Leva i väska blir man bra på och det komiska är att jag har mer saker med mig till jobbet än utomlands... *skratt* Så är det bara!
Är dock lite tröttis nu på morgonen, även om det gick ganska smärtfritt att komma upp idag. Så lite jobb blir bra så kroppen vaknar till, eller hur?

Sovit gott har jag i alla fall gjort. Tänk att ens egen säng alltid är bäst vart man än går. Vanan säkert, men när man längtar hem är sängen en stor del. Jag sover ju i och för sig som en stock var som helst när jag jobbar. Är man tillräckligt trött somnar man på en stol, som på en soffan, som på en säng. Hur bra sömnen är, det är en helt annan sak. *ler*

Det är helt okej väder att jobba dessutom, men jag saknar solen och värmen. Det är faktiskt så skönt att få vakna till fint väder, ta sig ett dopp på morgonen och avnjuta en god frukost.

Nu ska jag sluta drömma. Min hjärna tror fortfarande jag har semester.. *ler*

Kram på er!

Kommentera här: