Ännu en dag har passerat obemärkt förbi...

Ännu en dag har passerat rätt obemärkt förbi... Lite uträttat har det i alla fall blivit, som träning och en sladd till mobilen. Annars har det varit lugna puckar och packning och jag känner mig frustrerad över hemmet.. *ler* Men nu börjar det hända lite mer och jag kanske får min hall ommålad som jag vill med nytt golv i trappen! *yey*

Efter jag bloggat bar det av för frukost. Har verkligen en så stor appetit efter Turkiet.. Helt otroligt och dessutom hungrig så ofta. *skratt* Hälsade på i huset och gosade med H:s systerdotter. Har snosat extra mycket nu.
Kom hem och gick för att träna, powerwalk, magträning osv. Sedan hem och duscha och vi såg på filmen som vi hyrde igår - The Mechanic. Riktigt bra film, så det var skönt och slappt.

Matdags igen och idag fick jag mig en kycklingsallad med fetaost och sedan har vi bara varit hemma och packat, slappat och inte mycket mer..

Ointressant dag, men en bra dag innan arbete. Jag kommer behöva det. *ler*

Hoppas ni har haft en toppendag!
Puss o kram

Kommentera här: