111230


                 
                          Kebabsallad för alla som inte ser med min mörka bild


God Morgon!!

Full fart på jobbet igen. Lika pigg som de andra dagarna, men så blir det när man kommer i säng om kvällarna. Sista dagen på jobbet innan det bär av hem. Hade en superhärlig lunch igår med min väninna från gymnasiet, en skön springrunda och en god middag med min kollega. Sedan somnade jag ännu en kväll medmycket mätt mage.

Ja, nu är det snart helg. Lite konstigt men sant. Har haft så otroligt svårt att bestämma mig inför nyår. Fick ännu ett mycket spännande erbjudande igår. Hade så otroligt gärna velat gå, vänner, middag, spel! Fick ju tidigt även ett av min kära kusin och det var vad hjärtat ville, men ibland går inte allt som man vill.
Anyway, så idag måste allt bli klart.

Tillbaka till gårdagen så var det en toppenbra dag igen. Jobb från tidig morgon till sen kväll. Lunchen tog jag på stan med min gulliga väninna. Det var verkligen så roligt att ses igen! Ett efterlängtat möte.
Sedan jobb, solning efter det och så gav jag mig ut på en skön löprunda. Behövligt så mycket som jag har ätit denna vecka. All god mat lär ju sätta sig! Så nu längtar jag efter mindre portioner! *skratt*

Duschade och så åkte vi iväg till en libanesisk restaurang, men jag var inte så sugen på tung mat, så en salald fick det bli. Dessutom har jag längtat efter riktig kebab - mums!! Det var inte alls fel.
Blev ju supermätt igen, men somnade gott vid halv elva. That was my day!

Nu ska jag fortsätta här!
Njut av dagen kära vänner!!

Puss o kram

Kommentera här: