Plockmat, Tvätt och Nyårsplaner


Hej hej!

Då har även denna underbara dag nått sitt slut. Har sjunkit ned i soffan med en mycket mätt mage även idag, efter lite god plockmat. Tur vi inte köpte lika mycket som annars, för en hel del blev kvar. 
Jobb, tvätt, en hel del handling, nyårsprat och mycket mer.. Ännu en underbar dag detta år och snart är det slut...

Dagen försvann riktigt fort förbi idag. Jobbade på ordentligt och det gick med en rullande fart. När arbetsdagen gick mot sitt slut, åkte jag hemåt tillbaka med tåg. Skönt, men jag ville bara komma fram. Pendlandet är inte alltid lika frestande. 

Kom fram och blev upphämtad av mitt hjärta. Åkte hem, köpte fyrverkerier för i år. Samma fina som förra året. Den var riktigt bra. Kom hem och packade upp, satte igång tvätt och fixade.
Jag och mitt hjärta gjorde en liten lista och begav oss ut för att handla. Åkte runt och så hälsade vi på hos hans familj en sväng och pratade lite om morgondagen.

Väl hemma igen har det tvättats, duschats och lite senare gjorde vi iordning lite plockmat. Vi köpte inte så mycket idag, utan lite lagom. Som sagt så blev det en hel del över. *ler*


Mycket matbilder, men imorgon kommer nog lite nog bilder på min outfit, vad det nu kan tänkas att bli...
                


                 


                          

Nu blir det snart lite film och mys innan sängen. Kommer säkert slockna inom snar tid. Har ju ändrat lite på mina sovrutiner.. *ler*

Hoppas ni har haft en helt fantastisk dag och att ni tillbringar er morgondag med människor ni tycker om, vänner som familj.


Puss på er!!

       

Kommentera här: