Ångrat många klädköp...?!

Tingeling!

Nerkrupen i soffan och snart och redo för lite vila. Den är välförtjänt efter dagens duktiga knegande. Vi tog en tur till lägenheten igen och plockade upp kläder. Nu är vi hemma och jag har letat möbler, så imorgon blir det nog en resa till Karlstad till slut för lite inhandlande.

Flitig har jag varit for sure. Jag började att plocka förut ganska direkt. Inte mycket vila är inte. Har plockat papper, pärmar, tidningar osv. Rev ut ur garderober och packade, samt kastade. När H kom hem var mycket fixat, så med lite yoghurt i magen och mat till honom for vi iväg till lägenheten igen, med mera saker. Bar upp och började hänga upp kläder. Det är första gången jag ångrar att jag har så mycket kläder och ändå tycker man inte att det är tillräckligt. Kanske pga få garderober i sovrummet. Om jag själv fick bestämma skulle jag ju ha en walk-in-closet. *ler* Typisk tjejdröm. Men man får ta det som det är och detta ska fungera, med lite vilja.

När allt var uppackat från denna runda med kläder (kan tilläggas), så handlade vi lite chips till ikväll. Har som sagt kollat lite och ska byta om till mysisar och sedan blir det myskväll med gott!

Hoppas ni har haft en fin söndag!

All Kärlek

Ny chipssort som måste provas!

Kommentera här: