Köksbord, bunkar, grillpanna osv..

                     
                               Fullpackat var namnet! Inte mycket mer som fick plats.

Det har varit en fullspäckad, men rolig dag. Vi åkte ju iväg till Karlstad på förmiddagen och hann med en hel del shopping under de timmar vi tillbringade där. Det blev ett och annat, allt från köksbord, bunkar till en tillfällig tv-bänk. Lite träning har hunnits med ikväll och nu en vilostund i soffan.

Åkte ner vid tio för att H skulle göra några ärenden och jag gick till lägenheten och tog lite mått på några saker, samt ringde ett par telefonsamtal.
Efter ett tag åkte vi vidare mot Karlstad. Där skulle det stora inhandlandet börja. Vi åkte ut och kollade på köksbord. Hittade ett fint med sex stolar, i mörk ek och svartbetsat. Inte alls fel. 
Inhandlade och packade in allt och fortsatte mot lägenheten för att hämta min dammsugare, skurhink, strykbräda osv som jag lånat ut till sys nu när hon bott där. Man ska vara snäll mot sin familj, det lönar sig.

När vi skyndat oss där, åkte vi vidare öfr att inta lite frukost/lunch, så vi skulle orka med turen på Ikea. *ler*En kycklingsallad till mig och en kebabtallrik till pojken.
Sedan blev det en tur till Ikea och vi fortsatte inhandlandet. Det blev som sagt ett vardagsrumsbord, en tv-bänk, stekpannor, knoppar, beslag osv. Så när vi lämnade lite efter tre vad vi fullpackade och så även bilen. 
Inhandlade lite dryck och fortsatte hemåt. 



                     

                     

Väl tillbaka åkte vi till lägenheten och packade upp allt. Passade på att diska rent lite och börja plocka in. Till huset och vi skulle båda iväg och träna på var sitt håll. Jag packade ner lite skor först och fixade lite och sedan blev det en tur till gymmet. Var där och körde blandad kondition i 40 minuter. Stretchade och gick hem.

Här blev det god mat och en skön dusch.  Efter det CSI NY och vindruvor. En mycket bra kombination. Har även hunnit prata med min mormor. Mysigt!

Nu ska jag ägna mig åt att fortsätta min vilstund i soffan!


Kramar till er!

Kommentera här: