Myskväll med CSI och ond mage



                           

                                                Mumsig varm choklad med vispgrädde!



Livet utan min dator är lite jobbigt... Löjligt, men sant. *ler* Strax är det CSI och kvällen går mot sitt slut. Dagen har varit en dag, som gått mot det bättre. Lite fika med mitt hjärta gjorde saker lite bättre. Saker som händer faller på plats. Allt tar lite tid och det är så livet fungerar. Dessutom är ju livet rätt underbart, ibland i alla fall. *ler*


Som sagt, vi åkte mot träningen, där det blev ett pass på en timme. 45 minuters löpning och 15 minuters powerwalk. Härligt! Åkte hem och pratade med min kära mamma om hur länge hon skulle vara kvar i Karlstad. Det blev inte så länge, så därför hoppade jag in i duschen och tog min tid.
Bytte om och fixade till håret och vi åkte in mot stan.


Dagens Outfit...


Lite gammalt åkte på, men de nya jeansen från Bondelid. Hur sköna som helst. Så nöjd med mitt rea-kap!
Smala i benen, men sitter bra, vilekt är viktigt när det kommer till jeans.


                   


Vi gjorde lite ärenden och efter det tog vi en härlig fika, då vi fick varm choklad med vispgrädde. Mysigt och längesen vi gjorde något sånt. 

                   


Åkte hem och jag somnade i soffan. Vaknade upp lite piggare efter ett tag, började så sakteliga med maten och det var riktigt gott, eftersom jag inte ätit idag.

Fick besök lite senare, vilket var mycket trevligt! De har åkte hem och vi ska se på CSI.

Kramisar

Kommentera här: