110629


         
                          Hittade denna söta bild, på H:s äldsta systerdotter.
                          En av de första bilder, när H och jag precis blivit tillsammans.

Morning!!

Här har man vaknat till sedan en timme, eller försökt. Min kropp är sliten idag, trots att jag sovit säkert elva timmar, men en natt till med mycket sömn ska nog göra allt bra. Åker tillbaka till Norge idag, så en kort tid hemma, men det har varit så värt det!

Igår somnade jag i soffan vid en stund efter åtta, vaknade efter tjugo minuter och gick upp för att packa tills idag. Fick lite mat i magen hos H:s mamma, för jag orkade inte laga mat, inte ens något enkelt. Med mat i magen åkte vi hem och låg och slappade i soffan. Åt lite cheez crunchers och sedan blev det sängen för att sova. Den kvällen blev inte mer intressant än så.

Idag ska vi försöka få njuta lite av vädret, när man ser ut som en albino igen.. *ler* Ska även iväg och träna innan det bär iväg igen.
Vad ska ni hitta på?

Kramisar

Kommentera här: