Bokat och klart!





Nu är det bokat och klart! I augusti bär det av för solsemester och det ska bli så himla underbart! Jag kan knappast tro det, men jag är värd det! *ler*
Förutom att jag håller på att krypa ur skinnet av glädje, så är vi på väg till Norge nu. Tar åtta-båten över. H ska jobba hela kvällen och jag ska ta en tidig kväll, innan min arbetsvecka påbörjar igen.

Annars mer idag så har vi ätit sen frukost, med dålig aptit. Bytte om och gick till gymmet efter en stund. Där blev det en halvtimmes löprunda, med riktigt bra energi. Löpningen fick verkligen blodet att rusa runt och oxytocinet fick mig glad. Efter stretching blev det hem och duscha och skynda sig att bli klar. Packade det sista och sminkade mig.

Nu är vi som sagt på G och det ska bli en bra vecka!

Puss och kram på er!

Kommentera här: