Fika med obeskrivlig längtan!



        
                          Mumsig fika hemma hos H:s lillasyster


Hej!!!

Kommer snart somna i soffan, så får skriva ett inlägg snabbt. Dagen har varit hur skön som helst. Har ätit tränat, fikat och bara varit. De har fixat elementet som stod och rann, men golvet ser inte fint ut.. Usch vad less jag blir på sånt! Däremot har vi hittat en resa, som jag hoppas vi kan boka. Jag vill!!! *ler*

Imorse blev det att inhandla lite frukost som vi åt hos H:s mamma. Åkte tillbaka till lägenheten och slappade lite och de kom för att fixa vattenläckan. 
Sedan tog jag tag i mig själv och gick och tränade. Körde en halvtimmes löppass och stretching efter det. Det var så skönt. Speciellt efteråt.

Hoppade in i duschen så fort jag kom hem och vi bestämde oss för spontanfika. Hade tänkt gå ut och ta med oss H:s syster, men hon var hemma med sina döttrar, så vi köpte med oss lite smått och gott och åkte dit.
Det var inte alls fel och det var en liten tjej som var så här glad när morbror lekte med henne.


       


Vi satt och kollade resor och lite allt möjligt. Nu väntar vi bara på ett hotell, så bokar vi. Vad skönt! Helt otroligt. Kan inte beskriva min längtan. *gah*

Åkte hemåt och ni halvligger jag i soffan, halvdöd. Kanske somnar en stund, så jag får vila lite. Det behöver jag. Imorgon kväll bär det av till Norge igen för jobb på onsdag. Måste hoppa in eftersom en kollega är sjuk, men det blir kul.

Nu lämnar jag er en stund!

Puss och kram

Dagens enkla outfit
Tröja - MQ
Jeans - Esprit
       

Kommentera här: