110531

Hej kära vänner!

Hur mår ni i dag? Jag vaknade lite över tio och mår rätt strålande.. Har lite för onda muskler, men får massera mig själv i nacken, vad gör man inte! *ler* Annars har jag sovit riktigt gott. Har även pratat med min kära mor en liten sväng och väntar på att det ska bli mer.

Vi såg ju på film igår. Giallo hette det den. En thriller skulle jag nog kalla den, men den va rätt bra och spännande. Handlar om en kvinna som kommer för att hälsa på sin syster som lever i modevärlden. Systern blir bortrövad och hon gör allt vad hon kan för att hitta sin syster.

                 

Efter filmen blev det glass och sedan sängen. Så nu ska det snart bli sol hade jag tänkt. Ska seom jag får upp den dä jag är tillsammans med och så kanske man kan komma ut och bättra på brännan, så man inte ser ut som en vit albino längre.

Kram på er!

Kommentera här: