Adrenalinkick och somriga kläder

Har intagit den halvliggande positionen i soffan för kvällen, men ska strax resa mig för att gå och hyra film. Det är bara så skönt allting! Fick även en liten löprunda ute ikväll och den satt fint. Vad jag njuter av att bara komma ut! *ler*

Löprundan var som sagt helt underbar! Även om den inte var jättelång, så är det viktigt att kroppen orkar med och det var lagom för dagen. Njöt av solen och hur adrenalinkicken kommer igång. Jag helt fullkomligt älskar den känslan. Hem och stretchade, tog en lång dusch och hoppade i líte somriga kläder. Det är ju så skönt att få ha lite shorts och somriga toppar på sig.
Började med maten, en lövbiffgryta med ris. Det var verkligen inte fel, jag stod för grytan och H för riset. Så vi blev mätta även ikväll, men något gott kommer säkerligen slinka ner i magen. Vi köpte glass sist gång vi var hemma, som vi inte provat, så det är nog på tiden. Eller hur?! *ler*

Annars har jag saknat min systerdotter en del... Har fått en dos av H:s systerdöttrar idag, vilket var välbehövligt så nu saknas bara min systers. Helt otroligt att man kan sakna de små liven så mycket, att de kan linda en runt sitt lillfinger så lätt. Man tänker en del på dem när man är i Norge, när man inte är i total fokus på jobbet.

Men men nu ska jag röra på mig.

Puss och kram!

    
Ser lite vit ut, men vad gör det när man få se lite somrig ut... 
              

Kommentera här: