111130

Morning!!


En lika förkyld liten dam har vaknat idag igen. Att det inte vill släppa. Det är mycket tjat om detta, men jag har inte tid och vill inte vara sjuk. Jag ska ju jobba imorgon! Hoppas jag blir frisk!
Har sovit djupt inatt, men med mycket mardrömmar.. Nu väntar dock en ny dag med lite nya händelser hoppas jag.

Sista november och värme. Vaknade vid sex-sju-tiden imorse av en rethosta som hette duga. Kom upp och det hällregnade ute. Det brukar ju itne vara plusgrader, men vem vet. Det kanske kommer fortsätta vara varmt långt fram i december.

Dessutom är jag ledsen att jag inte bjudit på några bilder, förutom på mat. Jag ser ut som ett livs levande lik, osm vandrar omkring. Ingen vacker syn om jag ska vara ärlig. Så watch out!
Här kommer hon...
 
                
               

Nu ska jag få upp mitt hjärta...


Puss o hej!

Kommentera här: