Den hemlagade är den bästa

Åter tillbaka och snart redo för sängen. Ännu en dag är snart över och tiden bara går. Den går dock lite för fort när man inte är kry och vill bli det inom snar tid. Hoppas, hoppas!
Vill bara bli det pigga lilla energiknippe som jag brukar vara. Lite melon kanske gör susen? Mat brukar vara bra när man inte är hundra. Dock är det inte speciellt tilltalande.

Här kommer kvällens middag - Pytt i panna


         


         

Jag verkligen älskar hemmagjord pyttipanna. Det är kalkon-prinskorvar och kalkonköttbullar. Det komiska är att köttbullarna smakar precis som vanliga. Korven smakar som kycklingkorv, men det är ingen otrolig skillnad och smakar som korv gör. Jag är ju ingen korvälskare så är väl inte den bästa jämföraren när det kommer till denna produkt. Bra är det i alla fall! *ler*

Efter maten har jag legat i soffan och haft det skönt. Har varit rätt trött en stund, men då var det skönt att vila ögonen på Desperate Housewives. Har flyttat bilen till långtidsparkeringen och nu vilar ögonen på House.

Det är vad jag ska fortsätta med...

Kram kram

Kommentarer:

1 ♥ Jenny ♥:

jag håller med. hemmagjord pyttipanna är skitgott! går inte att jämföra... gillar inte dom pyttesmå bitarna i den andra...

Kommentera här: