Skidstrumpor på..


Ihopkurad i soffan, så sitter jag nu här med en kopp te och skidor på teven. Ja, det finns ju inte överdrivet mycket man kan göra som sjuk. Andfådd över att gå i trappor eller när man fysiskt anstränger sig överhuvudtaget. Men jag vilar på det bästa jag kan!


          


Vårt vardagsrumsbord som ser ut som är fyllt av mediciner och allt möjligt.
           

Idag kör jag med mina skidstrumpor, eller det har jag gjort nu när jag har varit hemma. Det är verkligen fantastiskt skönt att vara varm hela tiden. De är på dygnet runt. Man ska vara varm när man är sjuk.

Annars idag har vi ätit frukost, sent som vanligt. Men det var bra skönt ändå. Har ringt samtal om H:s mobil. Han fick uppdateringar att utföra igår och efter det gick den inte att starta. Så nu måste vi ta oss till Karlstad och trebutiken för att fixa detta. Gaaah för teknik och elektronik ibland. Först måste vi bli friska och dessutom ha tid. *ler* Livet är inte alltid på sin rätsida, men lite i-landsproblem får man stå ut med.
Det kunde ha varit värre!

Puss o kram på er så länge

Kommentera här: