Kärleksmums!


              

Här har man sprungit runt som en flitig dåre hemma! Resultatet slutade med att det blev en plåt med kärleksmums bakat! Smaka får jag göra när allt har stelnat till.. *yummie*
Resten av dagen ska det packas och vilas det sista. Allt för att kroppen ska vara laddad med energi!

Dagen idag började faktiskt med ett humör som inte var allt för bra. Jag tänker för mycket helt enkelt och jag ska försöka sluta med det.. Frukost i huset och så hämtade jag hem min lampa till vardagsrummet. Bara skolböckerna kvar.
Efter frukost blev det tvätt, städa lägenheten och dammtorka alla lister i lägenheten (riktigt pillgöra), dammsuga, göra rent badrummet, tända upp ljus överallt och fortsätta tvättandet. Pricken över i:et blev att baka och muffins som jag hade tänkt kunde det inte bli, för formarna var slut och ingen av oss orkade pillra sig iväg. Det blev kärleksmums och lite får allt följa med till Norge och kollegorna. Jag gillar att ge helt enkelt. Dock lär man sig vilka som utnyttjar sådant och vilka som är äkta.

Nu ska jag strax bege mig ner mot tvätten igen och sedan hoppa i duschen. Packningen väntar som sagt fortfarande och det ska jag ta tag i.

Vad har ni hittat på idag och vad ska ni göra resten av dagen?

Krameli kram

Kommentera här: