En stressande hormon som irrar runt


Idag känns det mest som en stressande hormon irrar runt och gör allt för att stressa mig fast jag har god tid till allt. Allt var bra när jag vaknade idag och medans vi var och fikade med en vän, men efter det har min kära utsöndrat stresshormoner som pickar mig till att känna mig som en allmänt rörig och irrande höna! *ler* Jag har ju i alla fall hunnit med massor. Det är en sak som är säker.

Jag hade ju mitt sköna morgonmys, fixade lite allt möjligt hemma och gjorde mig iordning. Var iväg och inhandlade lite proteinbars och så bar det av för en härlig fika i solen. Så himla skönt och avkopplande!

Efter det kom jag hem och fixade lite, betalade en räkning, packade, lämnade in ett par skor hos skomakaren som han skulle göra om pga att de blev så dåliga sist. Det är bra service det!
Hem igen och bytte om till träning. Fick en 20 minuters löpning, träning av biceps, triceps och rygg. Känns som ett bra pass en dag som denna.

Skyndade hem och har duschat, packat, varit iväg och hämtat skorna, diskat, kastat sopor och massa vardagliga ting. Nu är jag färdig och snart redo.

Nu ska jag bara slappna av och njuta! *ler*


Kramisar

Kommentera här: