Konstigt sug..

 
God kväll!!
 
Den underbara dagen är snart slut och har gått alldeles för fort. Imorgon börjar verkligheten och jag hoppas vara så redo som möjligt. Är så mätt i magen efter lite kräftor, aioli och sallad. Ska snart krypa er i soffan och slappa.
 
Vet inte om jag varit så himla effektiv idag, men lite måsten har jag hunnit med, så så himla illa kanske det inte är. Så vad har jag pysslat med? Har tagit hand om lite tvätt, suttit och småfixat lite inför bröllop. Tyvärr känns det som mycket står still som jag måste ta itu med när jag kommer hem nästa gång. Då måste det hända saker och möten måste avklaras. Så är det bara.
 
Har ätit kräftor till middag, vilket inte alls var fel och packat, samt ätit lite smått och gott. Har haft en så konstigt sug både igår och idag på saker. Det är alltid så när jag kommer hem från Turkiet. Ett sug jag inte mättat är mat med såser... Jag saknar det verkligen och vet att det är över en vecka tills jag kommer hem och får mätta det suget.. *pust* Men men, that's life... Jag har viktigare saker att bekymra mig över. *ler*
 
Nu ska jag mest njuta av det sista ikväll och fixa lite småsaker!
Hoppas ni får en underbar lördagskväll!
 
Puss o kram
 
 
 
 

Kommentera här: